Almış olduğunuz ürünün hasarsız ve eksik olduğunu kontrol etmeden ürünü teslim almayınız. Garanti belgesinin süresi faturanızın kesildiği tarihte başlayacaktır. Ürünün gerekli bağlantılarını yapıp veya yaptırıp çalıştırınız. Ürünün çalışmasıyla ilgili bir teknik problem çıkarsa yetkili servisi arayınız. Üretim hatasından kaynaklanan teknik sorunlar için yetkili servis sizden ücret talep edemez.
Teslim alınmış, ambalajı açılmış veya kullanıcı hatasından kaynaklanan problemli ürünlerin iadesi yoktur.
Ürünün ilk kurulma aşamasında , servis ile ilgili, oluşabilecek herhangi bir problem için ....... nolu telefonlardan şirketimize ulaşabilirsiniz.
Ek 10
Değerli Müşterimiz,
Almış olduğunuz ürünün ambalajını yetkili servis gelmeden açmayınız .Yetkili servis çağrıldığında , ürünün ambalajını açıp size ürünü çalışır halde ve garanti belgesini onaylayarak teslim edecektir.
Ambalajı açılmış, teslim alınmış veya garanti belgesi onaylanmış ürünün iadesi yoktur.
Ürünün ilk kurulma aşamasında yetkili servis ile oluşabilecek herhangi bir problem için 736 00 ... nolu telefonlardan şirketimize ulaşabilirsiniz.
REYONLARDA BULUNACAK SON KONTROL YAZISI
ÜRÜNLERİNİZİ TESLİM ALMADAN ÖNCE, REYON GÖREVLİLERİNE SON KONTROLÜNÜ YAPTIRINIZ.
KASALARDA BULUNACAK SON KONTROL YAZISI
REYONLARDA SON KONTROLÜNÜ YAPTIRMADAN ALDIĞINIZ ÜRÜNLERDEN MAĞAZAMIZ SORUMLU DEĞİLDİR.
KİŞİSEL BAKIM ÜRÜNLERİNİN DEĞİŞİMİ VEYA İADESİ YOKTUR.
İÇ ÇAMAŞIRLARININ HİJYEN NEDENİ İLE DEĞİŞİMİ VEYA İADESİ YOKTUR.
KİTAP REYONUMUZDAKİ ÜRÜNLERİN DEĞİŞİMİ VEYA İADESİ YOKTUR.
ÖZEL KESİLMİŞ VEYA HAZIRLANMIŞ ÜRÜNLERİN DEĞİŞİMİ VEYA İADESİ YOKTUR.
CANLI BİTKİLERİN DEĞİŞİMİ VEYA İADESİ YOKTUR.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder