16 Ocak 2010 Cumartesi

Prosedürler : Değerlendirme Toplantısı

KIRILIM BAZINDA MARKA KONTROL RAPORU
Kırılım dip toplamı çekilir zarar eden ve tavsiyenin altında kalan valörlü karlılık gerçekleştiren aktif markaların detayı incelenerek sonuç çıkarılır.Ayrıca elimizde stoğu bulunan pasif markalar tespit edilir.Kırılımda markaya verilen tavsiyeden fazla valörlü karlılık gerçekleştiren marka varsa bunlar da belirtilir.Özellikle bu markaların piyasa fiyatları ve bizdeki satış fiyatı incelenir.

VALÖR KONTROL RAPORU
Tek başına sorun teşkil eden veya markanın sorumlu olmasına neden olan incelenir.

TALİ DEPOLARDA BEKLEYEN ÜRÜNLER RAPORU
İade ,Birebir değişim ve Yetkili servis deposunda ürünler tespit edilerek ne zaman sonuçlandırılacağı takip edilip en kısa zamanda sorunların çözümü sağlanır.

İMHA MALLAR RAPORU
İstatistik seçeneği çekilerek grubun bütünün ve kırımların genel durumu incelenir,grup özet seçeneği ile mağazalardaki oranların dağılımı incelenir gerek görülürse ürün detayına inilir.

MÜŞTERİDEN İADELER RAPORU
İstatistik seçeneği ile grubun ve kırımların genel durumu incelenir.Marka bazlı detay seçeneği çekilerek grup içindeki markaların şubeler bazında durumu incelenir.Gerek görülürse ürün detayına inilir.

DEPO MEVCUTLARI KONTROL RAPORU
•Dk:4 mevcutlu ürünler belirlenerek bu ürünlerin gross müşterisine teslimi incelenir,iptal sipariş varsa da ürünün firmasına geri iadesi yaptırılması ve iptal nedeni araştırılır.

•Dk:1 ürünler tespit edilerek durumları hakkında bilgi alınır.

YOK SATANLAR VE HAREKET GÖRMEYENLER
Özet raporlardan genel durumları incelenir.

SATIN ALMANIN VERDİĞİ SİPARİŞLER KONTROL RAPORU:Yok satan ürünler raporunun detayını bize verir.Satın almanın sipariş düzeni incelenerek tespit edilen sorunlar özet halinde toplantıda gündeme getirilir.

SATIŞI OLMAYAN ÜRÜNLER RAPORU:Hareket görmeyen ürünler raporunun detayını bize verir.Bu ürünleri mağazadaki stokları,yerleri,fiyatları incelenerek satışının neden olmadığı incelenir.

MARKA KONTROL RAPORU
Kontrol versiyonu çekilerek aktif markaların altında aktif olmayan markalar tespit edilerek bu markaların sorunları çözümlenir.

PİYASA FİYATLARI KONTROL RAPORU
Ürünlerin rakip firmalarla bizdeki fiyatları karşılaştırılarak satış fiyatlarını piyasadaki durumu belirlenir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder